Monday, May 3, 2010

پخش شایعه بیماری کروبی در نماز جمعه ها

به نظر میرسه شایعه بیماری کروبی که توسط سایتهای حکومتی پخش شده چیزی فراتر از یک جنگ روانی باشه. جمعه همین هفته ، پدربزرگم از نماز جمعه برگشته بود دستش یه روزنامه دو برگی بود ( از اینایی که تو نماز جمعه ها پخش میکنن و پر از اراجیفه ) به نام عاشورای عبرتها. این مطلب تو صفحه آخرش نوشته بود. البته تعداد افرادی که میرن نماز جمعه تو هر شهر نسبت به جمعیت اون شهر رقمی نیستن. اما با پخش این روزنامه ها و مخصوصا این خبر دارن آدمایی مثل پدربزرگ من که برای نماز خوندن میرن اونجا شست و شوی مغزی میدن.

اینم متن خبر :

مهدی کروبی که بعد از اشتباهات مکرر خود در سالهای گذشته ، با ایفای نقشی بسیار زننده و نامناسب در ماجراهای پس از انتخابات 88 ، به یکی از سران فتنه تبدیل شده و بر طبل مخالفت با اصل نظام ، ولایت و ارزشها می کوبید و همواره به یکی از عناصر محبوب سران امریکا و انگلیس و اسرائیل ، تبدیل شده بود ، اخیرا با نوعی سرطان پیشرفته ، در حال دست و پنجه نرم کردن است.
وخامت حال وی نیز خانواده اش را بر آن داشته است تا دست به دامان پزشکان اتریشی شوند و کروبی نیز در اظهار نظری در این زمینه ، برای طول عمر خود دعا کرده و از خدا خواسته است که در این مقطع حساس با مرگ طبیعی از دنیا نرود.
به هر حال ، سرنوشت امثال کروبی ، برای بسیاری از همفکرانش ، مایه عبرت و تذکر است و البته در همین راستا ، بسیاری از رسانه های اصولگرا از کروبی خواسته اند تا در این ایام باقیمانده ی عمر ، از ظلمهای بزرگی که در حق مردم و نظام اسلامی روا داشته ، توبه کند و با کسب توفیق توبه و بازگشت به دامان انقلاب ، سلامتی و بهبود خود را نیز از خدای رحمان ، طلب نماید
.

No comments:

Post a Comment